Впровадження інклюзивної освіти у навчально-виховний процес Кушугумського НВК "Інтелект"

Автор досвіду роботи: Апостолова Тетяна Олексіївна

Науково-теоретичном підґрунтям здійснення інклюзивного навчання є «Концепція спеціальної освіти осіб з психічними та фізичними вадами в Україні на найближчі роки та перспективу», «Концепція Державного стандарту спеціальної освіти дітей з особливими потребами». Головною метою інклюзивного навчання є створення умов для особистісного розвитку, творчої самореалізації та утвердження людської гідності дітей з особливими освітніми потребами.
Аналіз досвіду роботи шкіл Запорізького району, Запорізької області показав ефективність упровадження інклюзивного навчання у навчально-виховний процес закладів освіти.
Зазначене вище стало поштовхом до впровадження інклюзивної освіти у навчально-виховний процес Кушугумського НВК «Інтелект»
Мета діяльності: створення умов для особистісного розвитку дітей з особливими потребами шляхом запровадження інклюзивної освіти у навчально-виховний процес Кушугумського НВК «Інтелект»
  Реалізація визначених мети і завдань відбувалась через створення моделі роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в складі  дидактичної  системи  школи  одаток № 1). Модель роботи передбачає участь в освітньому процесі вчителів підтримки (асистентів вчителів), які забезпечують долучення всіх дітей до загальноосвітніх занять. Це - волонтери, батьки, інструктори-практики, що надають підтримку навчальному закладу. ЧИТАТИ ДАЛІ...


Комментариев нет:

Отправить комментарий