Педагогічна рада


Тема. « Організація  науково-дослідницької роботи в НВК»



Мета: залучити педагогічний колектив до широкого обговорення визначеної проблеми; виробити загальні підходи щодо організації науково-дослідницької роботи в НВК; 


Форма проведення: «круглий стіл».


Час проведення: «31» січня 2015року. 


План підготовки до педради (в ньому потрібно конкретно визначити терміни виконання завдань та відповідальних виконавців)« Організація  науково-дослідницької роботи в НВК»
 - Виробити  рекомендації, пам’ятки для вчителів
- Підготувати проект рішення педради
- Проведення педради

Порядок денний:

1. Доповідь 
« Організація  науково-дослідницької роботи в НВК»(заступник директора з НВР).
2. Виступи членів творчих груп учителів:

• І група — керівник ШМО (Ворушилова І.І.): Організація дослідницької роботи
( співдоповідач: Тарасенко А.А.)
• 
II група — керівник ШМО (Гарьковина Т.М.): Узагальнення досвіду науково-дослідн.роботи ШМО .
• 
III група — керівник ШМО (Канарадзе Л.П.): Розвиток обдарованості в процесі науково-дослідн.діяльності (проект як приклад дослідницької роботи); Сичова Ю.О.: Реферат як приклад дослідн. роботи)
• 
IV група —психологічна служба (психологСушкіна І.Ю.): аналіз вікових, психофізіологічних особливостей школярів;
3. Психологічні особливості учнів початкових і середніх класів. Рекомендації вчителям (шкільний психолог).
4. Різне

Орієнтовні завдання для творчих груп

• І група — керівник ШМО (Ворушилова І.І.): Організація дослідницької роботи

• II група — 
керівник ШМО (Гарьковина Т.М.): узагальнення досвіду науково-дослідн.роботи ШМО .
• III група — 
керівник ШМО (Канарадзе Л.П.)  , Сичова Ю.О.розвиток обдарованості в процесі науково-дослідн.діяльності (проект як приклад дослідн. роботи; реферат як приклад дослідн. роботи)

• IV група —психологічна служба (психолог): аналіз вікових, психофізіологічних особливостей школярів;

     Основні завдання круглого столу:
-         організація активної самостійної роботи;
-         зняття і постановка питань;
-         організація творчого мислення і формування продуктивної діяльності;
-         обмін знаннями і досвідом;
-         пошук вирішення актуальних проблем, виявлення передового досвіду роботи.




Ми очікуємо на педраді:
• конструктивних порад, які можуть активізувати діяльність педагогічного колективу;
• добрих, цікавих ініціатив;
• критики.


Ми проти:
• самозвітів без критичних поглядів;
• млявих «промов із листка»;
• байдужості.

Ми за творче, ініціативне й новаторське ставлення до роботи, яке є критерієм соціальної активності вчителя.











Доповідь      директора     про   виконання Програми розвитку освіти
директора Кушугумському навчально-виховному комплексі
«школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Інтелект»

         Кушугумський НВК «Інтелект» має свій імідж, особливий, а головне – зібрав конкретних творчих особливостей, які пройнялися ідеєю державності, формування освіченої, культурної, інтелектуальної, національно свідомої молоді.
         За роки існування як НВК ( з 2010 р.) – у навчальному закладі відпрацьовано певні напрямки роботи до якої входять такі положення:
-         кожен учень – це унікальна особистість, яка може навчатись різними методами, що передбачають досягнення високих цілей у зручному для неї темпі;
-         ми маємо зробити все, щоб розвинути в кожному учневі бажання досягти ґрунтовних знань за всіма аспектами програми: інтелектуальним, соціально-емоційним, фізичним;
-         весь колектив НВК має етапи позитивним прикладом виховання таких рис, як ініціативність, повага, толерантність.
Педагоги НВК в основному – колектив однодумців, спів трудівників, талановитих професіоналів. Відповідно завдань, які ставились на початок 2012-2013 н.р. навчальний заклад проводив свою роботу:
-         продовжено роботу, спрямовану на виконання Державних стандартів на всих рівнях діяльності НВК, особлива увага була звернена на виконання заходів щодо впровадження Державного стандарту загальної початкової освіти. Про це свідчить результати за навчальний рік:
Всього учнів на кінець року – 620 ( у вересні 617 – збережено учнівський контингент):
1-4 класів – 258 учнів
5-9 класів – 272 учні
10-11 класів – 90 учнів
     Вибули 16 учнів, з них змінили місце проживання  7 учнів ( в т.ч. 3 за кордон - Вірменія), 1 учень з 1-ого класу перейшов у дошкільну групу, 1 учениця – в Балабинський НВК «Престиж» 01.03.2012 вибула, а 31.10.2012 року – повернулась до навчального закладу, 2 учнів перевелись до 10-ого очно-заочного класу,  1 учень – з ІІ семестру навчався за екстернатною формою навчання.
     Прибули 18 учнів за навчальний рік, із них 8 учнів – з м.Запоріжжя, 1-із Малокатеринівка, 2 – із Балабинського НВК «Престиж»
В групі короткочасного перебування – 48 вихованців.
     У першому класі – 3 класи – навчалось  72 учні. У другому класі – 60 учнів, всі атестовані, учні 2-А класу працювали в експерименті «1 учень – 1 комп’ютер» другий рік, вчитель Жмихова А.С., 37 учнів ( це 7% від загальної кількості учнів) – мають компетенції на високому рівні.
217 учнів – компетенції сформовані на достатньому рівні ( 40% від загальної кількості атестованих)

292 учні – компетенції сформовані на середньому рівні ( 53% від загальної кількості атестованих) 

1 комментарий:

  1. Педради,семінари проходять з метою самоосвіти вчителів,інноваційне навчання- це творче мислення,як учнів так і вчителів.А в нас творчі вчителі та учні,ми робимо все,щоб діти змогли вчитися,спілкуватися з іншими,були толерантними,ініціативними,любили свій край,батьків,вчителів.

    ОтветитьУдалить